زیدان: با این نوع عملکرد می توانیم به خیلی چیز ها برسیم؛ هدف ما دوم شدن است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: با این نوع عملکرد می توانیم به خیلی چیز ها برسیم؛ هدف ما دوم شدن است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: با این نوع عملکرد می توانیم به خیلی چیز ها برسیم؛ هدف ما دوم شدن است

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 4-0 شب گذشته مقابل سویا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- واکنش:

من از نمایشی که از ابتدا تا انتها ارائه کردیم راضی هستم. قبل از بازی امشب گفتم که تمریناتی که در طول هفته پشت سر گذاشته ایم بهترین تمرینی بوده که تاکنون داشته ایم و این نتیجه تمام آن کار هاست. خوشحالم. این یکی از بهترین عملکرد هایی بود که از زمان روی کار آمدن شاهد بوده ام. ما چند بازی خوب در برنابئو داشته ایم که این هم یکی از آنها بود. نمی دانم بهترین بازی بود یا نه اما از نوع بازی راضی هستم.

- ترکیب اولیه:

هر بازی متفاوت است. تا پایان فصل روی تک تک اعضای تیم حساب خواهم کرد. اما گذشتن از برخی بازیکنان سخت است. این مسئولیت من است. همیشه سعی خواهم کرد تا بهترین تیم را راهی میدان کنم. همه بازیکنانم مهم هستند. باید ببینیم که در بازی بعدی چه کسانی بازی خواهند کرد اما همه آنها فرصتی به دست خواهند آورد.

- رئال مادرید تا کجا می تواند پیش برود؟

این بازی سختی بود اما بعد از عملکردی که داشتیم، تنها می توانم احساس رضایت کنم. اگر در بازی های باقی مانده، اینطور که امشب بازی کردیم، عمل کنیم می توانیم به چیز های زیادی دست پیدا کنیم. و بازیکنان این را می دانند. هر بازی متفاوت است و ما باید با جدیت بیشتری بازی کنیم و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، نگران نخواهم بود.

- بنزما:

او مثل همه تیم خوب بازی کرد، اما کریم خاص است؛ او با گلی که به ثمر رساند کمک زیادی به ما کرد. ما از قبل در مورد رسیدن به گل زود هنگام صحبت کرده بودیم که می تواند فشار بازی را کم کند... او همچنین در مقابل جنبه فیزیکی مسابقه ایستادگی کرد. این تنها یک بازی است و باید ادامه دهیم.

- کیلور ناواس، ناجی:

کیلور عضو مهمی از تیم است و ما به او نیاز داریم. من از کمک های او خوشحالم. این دومین باری است که توانسته ایم با سه مهاجم در خط حمله بازی کنیم و این مهم است، ما همه را آماده نیاز داریم تا بازی کنند. این یعنی انتخاب نفرات تیم برای من سخت تر می شود اما راه بهتری است. آنهایی که در طول بازی به میدان می آیند، حتی اگر به مدت 10 یا 15 دقیقه هم باشد، باید خوب بازی کنند. حالا باید کمی استراحت کنیم و سپس به بازی بعدی فکر کنیم.

- ال کلاسیکو:

بازی قابل توجهی است چون یک بازی ویژه است. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم. بهتر است که با پشتوانه پیروزی وارد میدان شوید. با عملکرد امشب چیز های زیادی نشان دادیم. می دانیم که آماده هستیم. بازی فوق العاده ای میان دو تیم بزرگ خواهد بود.

- امید ها در لالیگا:

هدف ما پشت سر گذاشتن اتلتیکو و رسیدن به رتبه دوم است. این چالشی است که با آن روبرو هستیم. باید به جمع آوری امتیازات ادامه دهیم و برای آنچه در پیش است آماده شویم. این بهترین نحو رویارؤیی با بازی های پیش رو است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1395 | 21:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.